tisdag, hoppa i vaken!

hejsan!
idag hoppade vi i vaken i skolan, fy tusan va kallt, fast ändå inte? man skulle kråla sig på isen tills den gick igenom ungefär. fy tusan! alla kanske inte fattar vad det är, men det kommer bilder. sen hade jag och några till hoppat varje år så vi fick glögg och pepparkakor! så kul är det och kolla på alla som hoppar i asså! fast senskulle man springa tillbaka, och hade inte nån känslen i händerna, så kunde inte öppna dörren knappt! och sen när jag kom in tog jag varmvatten direkt, vilket va osmart! skulle väntat lite, för jag fick så ont att jag skrek, haha fråga vem som helst! och sen på kvällen gjorde det så ont, kunde inte sova, va tvungen att gå upp och ta alvedon! fy, grät nästan!
aja, pussss ha de bra!

kisssssss from louise


lite bilder från idas blogg! <3








hoppas alla vet vad vaken är nu, så ser ni hur kallt det är!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: nä den är tagen med amandas kamera och det är en system kamera :)

2009-12-16 @ 20:49:56
URL: http://fansa.blogg.se/
Postat av: lovisa biffen

men louiiiise, nu e de lite dålig uppdatering tkr jag? ;o <3

2009-12-19 @ 12:31:19
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0