rubrik

okej, hej bloggen! om det är nu nån som läser fortfarande? haha
jag har inte bloggat på jättelänge verkligen! har inte hunnit med alla läxor och skit.
men nu i veckan så kom therese och melwinälsk till oss på onsdag, så har varit hemma mycket. till fredag faktikst. (stolt)
sen på lördagen så åkte jag till sandra, så hände det lite saker, men det blev bra till slut. så gick jag och sandra till pizzerian och åt pommes, där karl och filip va med. som sandra har ju ätit där hela veckan, haha! men det är gott! sen kome becca, så hade vi askul, så kom sandras två storasystrar elin och martina hem med så hade vi verkligen kul!! vi bakade och lyssnade på julmusik och pratade och SKRATTADE åt allt? jag va helt galen, va verkligen på prathumör! sen så kom karl robin och filip och hälsade på igen. så gick vi ut och gick så skulle dom hem, sen så dampade jag becca sandra och tog massa fula kort! fyfan va ful jag är utan smink. aja,
ha det bra! kyssss
kul dag i skolan nu en måndag med, slipper alla lektioner i en hel vecka, ska ha lucia. ställde upp som luciakandidat, tror inte att jag kommer bli, men ändå. Man kan ju hoppas alltid.


Kommentarer
Postat av: linn

du skulle bli jättefin som lucia :)

2009-12-08 @ 21:48:43
Postat av: victoria

sv; jag går samhäll :) inte jätte kul just nu :P men det blir nog bättre när man går i tvåan, med egna val och sånt :) puss

2009-12-10 @ 17:09:09
URL: http://victoriamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0