******

dikt till dej som jag vet har ”glömt mig” enligt henne, det va det som sårade mest, du vill inte veta av mig mer, hoppas du är nöjd med det du sa, ingen mening att försöka ingen mening att vara vänner enligt dej

vad är det som tär oss isär
som en grå vardag
det brukade vara vi
bara vi
men dagen kom
en dag som ödet skickade till oss
en dag som jag lider av varje dag
som du kanske ej tror
du tror ej att jag tänker på dej
på min kära vän
men svaret kommer du finna
med antingen glädje eller hat
jag lider långsamt in i min död
min död blir en besvikelse
en känsla av hat
en känsla som kommer med min grav
den är inte bra
vill ej leva eller dö med ett hål i hjärtat
ett hål av längtan av en vän
en otrolig och fin vän
som jag ej vill förlora
men jag vet
jag vet
att du vill mig ej ha
det är en känsla som ej går att förklara
du betyder
jag älskar dej
du vet vem du är
hoppas du är nöjd
när mina tårar rinner ner när jag detta skrev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0