dålig uppdatering jag vet!

hahah! jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men det är inte kul längre tycker jag i alla fall!
men hela veckan har gått åt att öva lucia, hoppas allt blir bra! och imon får man veta vem som blir lucia! woho!
ska gå lucia på forsheda gummi, och sen i skolan!! det är då det gåller skolan!! sen på kvällen gäller det för allmänheten, kul kommer det bli! aja, ha det bra! hörs!

här är en bild jag målade till martina innan med och en hon till mig:D haha!
krya på dej älsklingbecca med! <3


kisss from louise


denna målade martina


denna målade jag


ser ni vilka skills vi har eller?!

Kommentarer
Postat av: victoria

sv; njaa det är ganska mkt prov just nu eftesom det är slutet på en termin. Usch nu skrämmer jag ju bort dig från samhäll :P haha, men samhäll är bra om man gillar att plugga ;)

2009-12-10 @ 20:31:51
URL: http://victoriamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0