yehh!

chaa chaa!
nu sitter jag här med linn amela carro amanda ida sandra johanna elin issa karl, tror inte jag glömde nån.
party party! :D
nyss va det jag johanna karl elin sandra,, jag tog johannas data och tog lite bilder! :D jag och sandra är biffiga!
nu är det fest på g! jag amanda shakar assss!!! hög musik i tallvägen 3!  tror jag det är i alla fall! :D shit va kul det är! dansar som bara den! bäst musik alltid! sen ska jag sandra sova här hos johanna med elin också! party allllll night long! :)  jag issa härmade krillebooi! hon låter nästa exakt som han! fy va kul!!!
JAG ELIN SANDRA JOHANNA SKA HA FEST HELA NATTEN!<3<3<33<3<3<3<3
gick ifrån datan lite utan att lägga in inlägget, vet inte riktigt vem som skrev att vi skulle ha fest hela natten, mne det va ju sant i alla fall, för det hade vi! :D

AMELA ÄR BÄST:d:d:d::d:d:d:d:d:d:d:d / amela!!

fast louise är lite bättre ändå! :D


karl sandra jag

karl sandra jag


sandra elin johanna jag, vi vet att vi e coola!


vi är bäst! :D


sandra jag




miss the old times, when it was you and me

Kommentarer
Postat av: sid :D

dissa mitt namn då :P

amela är bäst / louise, ofta jag sitter jämte dig när du skriver lix ;D

2009-08-23 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0