todayyy!

hellllo! vaknade jämte sandra och becca idag, lama vi är, ingen orkade stiga upp. sen åt vi frukost och gick och la oss igen, sen åkte becca hem, sen kom karl till oss, så gick vi till robin och hämtade han, sen gick vi till emma, där vi va med emma, lovisa elin, emma. hahah, överkokta makaroner är ju INTE särskilt gott i alla fall! gick till ica, så kom ida, sen skulle alla hem, så va jag ida sandra, sen på kvällen va alla igen! eller jag becca sandra robin karl först, och så gjorde vi marshmellos (stavning)!!! sen kom dom andra. och nu sitter jag här hemma och bloggar!
men vi hörs imorgon, då ska jag va med willeälskling, som jag har träffat på jättelänge verkligen! saknat han jättemycket! han har varit i norrland och jag i halmstad ju.
aja, pussss! ;*




sandra jag :)

vi vet att vi e snygga!

yehhhh! sandra&jag är coola!

hiihih

mums på det!

pusssssiii

hos emma! emma och emma på bilden! :)

robin stek!

karl elin, suddig bild!










Kommentarer
Postat av: sandra <3

tack för dagen :DD

2009-08-11 @ 01:30:56
Postat av: emma

hahaha , fin bild du fick på mej där ;)

dt va kul , puss på överkokta makaronisar :D <3

2009-08-11 @ 14:06:07
URL: http://emmaababe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0