söndags!

hellllo! :)
idag vaknade jag och sandra, min sista dag i halmstad!!! :(
asså gud, detta har varit dom bästa veckorna någonsin! fy vad kul vi har haft! becca+sandra+louise=bäst! :D tack så himla mycket! kommer aldrig glömma det här, vi har haft det bäst! klarat oss själva, nya minnen har skapats verkligen, hur kul som helst, ni betyder verkligen! helt underbart! :)
aja, sen gick jag sandra till gunnarsson, så cyklade vi in till stan, gick til donken, åt glass! sen gick vi till min syster therese, och hämtade en tröja till mig. sen cyklade vi hem, sen åkte jag sandra från halmstad, och så kom jag hem, sen åkte jag till bredaryd till becca, så va jag becca sandra robin karl emma elin lovisa johan amanda carro, linn hos becca, har inte träffat alla på länge ju! förlåt om jag glömde nån, svårt och komma ihåg alla! va i beccas garage, ascoolt är det verkligen där! sen sov jag över med sandra becca! kul va det! :)
pussssss! / Louise the king! :D


gunnarsson och sandra ville inte vara med! tråkiga asså!


cooooolt!

suddiga bilder!

folk

folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0