backstage.

hej allihopa!
idag än så länge, så har jag ju sovit hos min syster therese. Vaknade imorse, gjorde mig iordning, sen gick vi ner till hamnen, där ostindiefaran hade kommit, (vet inte hur det stavas) menmen, kollade på den, sen gick vi och åt lunch på wallinas sommarkrog hos magnus och micke. Sen kom sandra och ida med, så jag jag dom och elin lite runt, det va ju nickelodeon dagen, massa uppträden, bilder kommer senare när jag kommer hem, har inte kamerasladden. Dåligt jag vet! Vi va på backstage, kontakter kontakter, nej men min syster kände en så vi fick komma in, emd, alice, svampbob och alla va där, som vi träffade hela tiden, så tog vi kort med dom med! :D Sen gick jag och sandra och åt på donken, eller hon gjorde, jag hade redan ätit som sagt, så tog en glass. Sen nu sitter vi hos therese jag elin sandra och busar med slilla Melwin! Sen ikväll ska jag och sandra nog till hagön till becca, och sova där kanske, får se.
ha det bra alla bloggläsare!
puss! ;*
bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0