smålänningen!

hejsan! :D
idag vaknade jag vi halv tolv eller nåt. gjorde mig iordning, sen åkte jag till bredaryd, till sandra, sen kom becca efter ett tag! vilka roliga kort vi tog, vet inte om jag vågar lägga ut dom, men eftersom dom är så roliga, så varför inte? big fot power! så åkte vi till smålänningen! :D så sjukt kul har vi alltid, när vi cyklade dit asså, skrattade sönder! sen så fikade vi med, fast jag orkade inte äta upp allt. och va mycket roliga folk man ser asså! :D sen cyklade vi hem vid fem ungefär, så skulle sandra hem, så åkte jag becca till becca, och så va vi där, vi åkte till ica och köpte massa godis, mums på det! och en tidning, för att det va två nagellack så målade jag naglarna oh så lockade vi håret. vi gjorde inte så mycket egentligen, skrattade som vanligt?
tack för en bäst dag! :)

becca! så himla kul va det! hahhahaha

jag, förlåt at jag kladdade över, men såg verkligen helt mongo ut!
men bilden är fortfarande lika kul asså!


sandra!

jag becca!

jag becca hehehhe

sandra jag becca! hehehe

becca jag sandra

becca gillar smålänningen gubben!
han såg så stel ut att han behövde en puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0