smålänningen!

hejsan! :D
idag vaknade man, va astrött, vet inte varför, sen så kunde jag ju inte somna igår heller, vet inte rikigt heller varför, men så tittade jag, och då såg det ut som en skugga av en man eller nåt! va tvungen och tända och kolla! lite läskigt sådär!
sen bar det av till skolan. skolan va ganska kul idag! hade en och en halv timmes rast, gick till ässet och köpte lite godis, fy va kul det va! jag johan sandra jonte amanda! sen efter skolan va jag med sandra, så fick hon sitt moppekort idag! :D grattis! fy vad avundsjuk jag är! vill också köra! men hon körde lite på mig! sen kom becca och johan, så tog sandra och jphan mopparna, medan vi då cyklade till ica och mötte ida. sen träffade vi robin med, så hängde han på också ner til smålänningen! där va även emma lovisa elin och så fikade vi, mums på det! sen kom jc med! :D sen så åkte vi hem, så va jag becca elin sandra ida johan och så skulle jag sandra elin beställa klänning från nelly. men med mit otur så fanns inte den jag ville ha ikvar!! och det gjorde den igår! snacka om arg jag blev!!! menmen, sånt är livet!
nu sitter jag vid datan, ska snart sova tror jag, är fett trött!
sen så längar man till helgen, HALMSTAD till syster! shoppa blir det! men inte så mycket, för har ju köpt en ny klänning för 500 kr! men lite i alla fall!
puss ha det bra! :)


jonte jag


amanda jag

sandra jag

sandra jag

johan jag

johan jonte sandra amanda


vår nya engelska svenska lärare, bästa läraren verkligen!! :D
 
på smålänningen

lovisa becca!


lovisa becca! hahahhaha


robin! :D:D:D bigbrother&lilsis!


johan!


robin!

tack för dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0