skolan+smålänningen!

hejsan! vaknade tidigt, kunde inte somna om, mycket och tänka på nu just nu. allt va perfekt, vad hände?
varit i skolan idag, hemkunskapen va kul! jag sandra amanda gjorde pizza bullar, som blev degiga, bara för amanda ville ta ut dom och ha dom såna, men dom va lika goda ändå! det va ju trots allt vi som hade gjort dom! sen va det ute bad gympa! roligare än det brukar, man skulle livrädda en låtsas människa som va längst ner på botten! va lite läskigt, men gjorde det sen ändå, för när man simmar så mycket neråt, så brukar man få jätteont i öronen, men fick faktiskt inte det. vår lärare berättade att det va en som hade sprängt trumhinnan när hon gjorde det! stackars henne asså!
sen på kvällen va jag en stund i bredaryd tills elin skulle hem från ridningen, vid sju eller nåt, va på smålänningen i alla fall, med karl jc emma sandra, det regnade tyvärr, tråkigt väder asså! vill ha sol!
men va det verkligen, ni lyser upp i det mörkaste! sen kom johan jonte esen med, men dom stannade inte länge, vet inte vad som hände, menmen :) synd att du inte kunde komma robin med!
ha det bra!
får göra dagen av det bästa, även om det är svårt att vara glad när man inte är det.


bara för kök 2 är bäst! :D


sandra amanda! :)

amanda!


jag (L) mjölk
hehehhe


jonte jag johan biffar oss i vid projektorn! :D tuff bild asså! :)


johan jag


amanda jag!


vår nya grej asså!
kolla inte mig, har inget smink, men aja, vem bryr sig?


jonte louise power! :)


jonte är tuff!


sandra upp och ner! :D


är det inte thaa gangsters! :)

emma söt! hahaha, kul bild! :D


hahhhha, shit va jag skrattar åt denna bilden!
jag och karl tkr oxå att boatian mopeder ser jättesmå ut! fy vad vi skrattade åt det!


karl, leker cool ;) hehhe








det är svårt att förklara när orden inte räcker till kan inte ge dej allt du önskar men du vet att jag vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0