skolan

hejhej!
vaknade och fixade mig och sånt. sen åkte jag till skolan. rikigt rolig dag idag asså! en höll jag på och skratta ihjäl åt en sak som jag inte kan skriva här, på engelskan/svenskan. hennes mamma ska fan inte skylla på oss när vi är den klassen som tar mest hänsyn till det! fy vilken mamma säger jag bara! hade lust och bara smälla till henne! hon anklagar oss för saker vi inte änns gjort. och hennes dotter ljuger som bara den, ljuger om saker vi sagt när det är hon själv som har sagt massa saker till oss! hahahaha, asså skrattar sönder åt det! och hon kan ju lugna ner sig innan hon kommer in i klassrummet och skriker så man blir döv eller nåt.
och så fick vi te idag på engelskan, fy vad äckligt det är!
vi hade badgympa med, kulkul! sen hemkunskap, jag sandra bakade raberpaj! mums på det! :)
nu ska jag gå och packa tills imorgon, då det bär av till halmstad! :D till syster! kommer bli kul tror jag! :D
puss ha det bra!




erskänn det ser gott ut?!


amanda! beccas glasögon


jag. beccas glasögon prövade vi! :D


yehhh!


jag sandra amanda :)




sandra jag jonte amanda :) coola vi är!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0