skola + plugga!

hejsaaan! :)
idag har jag varit i skolan, as softa dag verkligen! :D massa långa raster, sen så åkte vi hem till amanda och gjorde nåt, kul va det i alla fall! jag amanda jonte cyklade, så åkte johan robin sandra moppe! fy vad sugen man blir på moppe!!!! blir ju avundsjuk som aset! menmen, snart så, då kommer jag med på en! eller i oktober då. sen så fick jag åka moppe påväg hem bakom johan! johan kör ju snabbt med! sen slutade vi väl fem över två med, håltimma, men jag fick ju sitta i skolan och vänta på bussen! kul! :( men jonte va kvar i alla fall! :D
skolan va verkligen kul idag! :)

*
robin jonte


ruuuubbiiin! :D


amanda!


sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0