neeeeeeeeeeeeej!!!

chaaa chaaa! :D
tack för en rolig kväll igår! :) jag becca felix sandra, va i beccashusvagn, askul verkligen! :) alla andra har ju åkt hem ju! dåligt!
kom till therese nyss, ska äta här, sen ska vi nog åka hem till tråkiga småland. Skulle kanske va med wille med, men blir nog inte så nu, han skulle va med philip istället tror jag.
fanfanfan, alla bilder på kameran är borta!!! jag blir as arg! dom har bara försvunnit! alla mina bilder från halmstad! från marinfestivalen och allt!!!! på emd! arg jag blir asså!
kanske skriver senare, pusss, ;* tråkigt inlägg jag har gjort på sistone, inga bilder eller nåt, och nu kan jag inte lägga in dom heller!! så tråkigt!
puss ha det bra bloggläsare! :)
hittade en bild på melwin på therese data!


Kommentarer
Postat av: iiida:D

vavavav? :O:O:O har bilderna försvunnit? :(:(:(:(<3<3<3<3

2009-08-04 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0