Marinfestivalen

hejhej! :)
hann inte blogga igår, hade verkligen en rolig dag! Min sista dag hos becca med tyvärr! varit massa underbara dagar med henne. Vaknade och så, sen på eftermiddagen skulle jag åka buss in till therese och träffa sandra, ida och elin och så träffade jag dom på bussen påväg in till stan istället. Gick vi på stan, sen åkte vi hem och fixade oss inför kvällen. Sen  på stan så kom becca med, så gick vi kollade på några som sjöng, och sen kom felix också. Gick runt lite och så. Träffade massa olika folk, en undrade om vi ville följ med på fest. Men sen frågade han hur gamla vi va, så sa vi att vi va 94or, han bara, ofta ni är det, vi bara ja? han bara, ni ser ut som 92or och 91or!! Han va jättesnäll i alla fall! :) sen så sa han att jag såg ut som en playboy bara för att han tyckte jag va så snygg?! lixom det är ju inte sant änns hallå?!
sen åkte alla hem!
puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0