mår sådär

heeej alla!
förlåt att jag inte bloggade igår, men det hände så mycket... vill helst inte prata om det.
men jag och becca ska kämpa tillsammans! wooohhhooo! det ordnar sig nog till slut ändå!
aja, nu sitter jag här, becca ligger i sängen, sen drar vi nog till stan, marinfestivalen är ju idag!
sen ska jag till min syrra och sova där tills imån. ut och äta på kvällen på wallins sommarkrog, magnus och micke har ju den. :)
har inga bilder, har kamera sladden hemma, lägger in när jag kommer hem! på alla underbara dagar jag har haft!
ha det bra! pussss! ;*
fick bli en bild på mig och becca från igår, från beccas kamera. ;*


Kommentarer
Postat av: lovisa

sötisaaaaar:)

saknar dig<3

2009-08-04 @ 03:35:30
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0