lördags!

hejjj! :D
idag åkte jag sandra becca till hallandsväderö! :D
det va verkligen hur fint som helst! åkte båt dit, va näta på att missa den först, men hann med den ändå! :)
kändes som om jag va utomlands, i cypern igen verkligen, jag och sandra hoppade från en klippa, inte högt, men ändå. sen så badade vi en stund, jättefint vatten verkligen! allt va verklgen bäst! älskar er mina babes! har aldrig sett så mycket nyckelpigor i hela mitt liv, jobbiga va dom med! sen på kvällen va jag sandra med gunnarsson, felix, crille, anton, richard. skulle till stan, men dom hoppade ju inte på bussen, så jag och sandra fick hoppa av igen! gjorde lite olika,
trevligt va det i alla fall! :)
pussss! ;*

sandra jag! ignonera mig på bilden!


massa båtar! bilder från rebecca, mitt batteri på kameran tog slut!


sååå himla fint va det!

sandra jag

sandra jag, mitt huve ser stooort ut?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0