bredarydsmarknad the night'

halllåååå jaaaa! som jag becca sandra säger!
ikväll va jag med johan esen jonte först, mums på det! sen så kom beccabuuuus! :D så gick jag becca hem till henne och skulle fixa lite grejor, sen skulle vi träffa dom igen, men det blev visst inte så, men så skulle jag becca cykla till elin lovisa emma! så tog vi några extra varv i rondellen, undra hur många egentligen? sen flummade vi sönder, med våra cyklar och allt. sen va vi hos lovisa med dom andra, sen åkte jag becca och hämtade mina saker, sen åkte vi till becca, sen efeter en stund kom mamma och hämtade mig! nu sitter jag här och ska sova nu tror jag, men skriver imon!
puss hej ha det bra! :D


heheheh


vi vet att vi är coola!

jadu, undra vad jag gör här! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0