igår kväll!

hejsan! :D 
kvällen blev ganska lyckad igår, vi hade askul!!!! tills det hände en sak, lite tjejfight, haha! men det har nog löst sig nu!
men jag becca sandra robin hade askuul! fyyyy, bästa på länge, beccas och robins cp dans, becca trillar och slår i armen, tyckte nästan lite synd om henne! träffade gunnarsson och pontus med lite snabbt. sen va det musik på ica, blev lite förvånad faktiskt! lixom lilla bredaryd. men det va väldigt mycket folk där, kul och prata med massa. elin emma lovisa johanna träffade vi och va med dom. johanna, hoppas du mår bättre idag johanna! fy va kul det va! sen så sov jag hos sandra! :D
tyvärr så glömde jag kameran! bra louise!
menmen, puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj jag missade en hel del ! :o

berätta ngn dag haha :) <3

2009-08-16 @ 02:08:30
URL: http://emmaababe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0