härliga dagar!

hejsan! :D
igår sov jag över hos wille tills idag! :) jag edson, simon gunnarsson! :D riktigt kul, fastän att jag va själv tjej! :) dom kom och mötte mig, men gunnarsson satte sig ner en bit innan, bara för han va trött i benen, mesigt! ;)
vi va väl uppe till fem eller nåt. jag ville inte sova, för jag va verkligen inte trött. men tvingade mig själv! vi kollade på filmer, målade massa på simon, synd att jag inte hade med allt smink, så vi kunde måla mer på han när han sov, men aja!
idag gjorde vi inte så mycket, alla va helt trötta från igår. men vi körde kuddkrig och så. sen åkte alla hem, så va jag lite med wille, sen när jag kom hem somnade jag givetvis från klockan sex till klockan tio! men är fortfarande lika trött! bra louise!
tyvärr så glömde jag kameran, menmen, sånt är livet! ;)






Kommentarer
Postat av: lovisa

sötaste louiise<3

2009-08-13 @ 23:24:27
URL: http://www.lovisabarkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0