halmstad igen!

hejsan alla bloggläsare! :)
puss på er som läser! va med wille innan idag, mysigt, men han kunde inte stanna så länge, för han skulle träna! menmen. har inte träffat han på länge, jag har ju varit i halmstad och han har varit i linköping, och nu ska jag ju till halmstad imån igen, till becca och sandra! kommer bli hur kul som helst! kyss på det! och han ska till norrland. vi kommer inte träffas på länge igen! kommer sakna han!
aja, nu ska jag gå och packa tills imån, ingen aning om vad för kläder eller nåt jag ska ta med! sen ska jag nog sova, är jättetrött!
men ha det bra, pusspuss! ;*


Kommentarer
Postat av: iidajj

finast är du babbe! :D<3

ha det bäst i halmstad! <3

2009-08-05 @ 08:09:34
Postat av: lisette

hejsna:) vilken klänning var det du syftade på?:P hehe

2009-08-05 @ 08:16:15
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0