godmorgon!

hejsan!
vill tacka för en helt sjukt rolig kväll igår asså!!!
vi vaknade vid åtta idag eller nåt?! helt konstigt! men jag va astrött! så sov lite till medan sandra elin johanna satt och pratade om allt kul igår som hände! orkar inte skriva allt här för det är så mycket!! så kollade dom på alla kort som vi tog igår, och endel borde man ju verkligen inte lägga in här kanske! hahaha
men fest va det i alla fall! verkligen en bäst kväll på länge efter allt som hänt! tackar för det!
men nu ska vi gå och göra något, jag lägger in endel bilder senare ikväll! om jag orkar! men sen ska jag nog hem och plugga lite tyvärr, dumma skola som har börjat, och redan gett oss läxor! andra dagen fick vi det! jobbigt värre!
men ha det bra, puss hej leverpastej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0