gårdagen!

hejsan! t
tänkte lägga in lite bilder sen gårdagen. dagen börajde med att jag åkte till sandra så fixade vi oss, sen åkte vi till värnamo på värnamo dagarna, och så skulle vi träffa issa amela och emma. så gick vi med dom, gick lite i affärer och kollade på dansuppvisningar, duktiga va dom! :) köpte lite underkläder och en ny mascara. så sjukt kul va det på tåget, emma kunde inte sluta skratta, knappt jag heller!
sen åkte vi hem, så var jag och sandra hemma en stund, sen åkte jag sandra karl till johanna och elin. sen så kom alla dom andra då. hade jätte kul som jag redan sagt 100 gånger!
sen när alla åkte hem, så hade vi så himla kul!!!!! som jag inte haft på länge efter allt skit som hänt. inte skrattat så mycket på länge asså!
men lejs in your face säger jag bara! (louise, elin johanna, elin).
tyvärr kan jag inte lägga in dom bilderna från mig elin sandra johanna!
men här är dom andra i alla fall!


jag sandra på hm!


emma sandra


mötte bell och några, hahaha! bell med son helium, kul låter det verkligen!


några som dansade! duktiga va dom! :)


shit, cool dans asså! :)

omg! två jätte söta småungar! han den i svart dansade ascoolt!
han kommer ju bli proffs eller nåt!


jag sandra!


amela tror hon är cool som vanligt! eller hon leker inte, hon är! ;)


issa emma!


issa! fy vad jag diggar ditt skratt! :D


hahhahaah, emma då!


KVÄLLEN!

karl sandra johanna, tillbaka till småungar! :D


så kul bild!


karl sandra johanna








HAHAH! jag amanda! när bilden blir suddig blir kroppen helt sne!

resten av bilderna från efter kvällen kan jag inte lägga in, tyvärr! :)


miss the old times...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0