första skoldagen!

heeeej!
idag va det första skoldagen, kul va det! träffa alla som man inte träffat på länge, dom första dagarna kommer nog bli kul! men sen börjar allvaret ju! tyvärr! gick mest igenom saker, och sen så fick våran klass speala minigolf, jag sandra amanda spelade, sandra kom etta, jag tvåa, och amanda sist! synd amanda! ;)


hemma hos mig, innan det bar av till skolan!


jonte johan leker coola!

jag amanda


hahha, posning på toan såklart! hahaha


sandra emma jag, suddig bild jag vet :S


hahha, sandra emma jag amanda, suddig jag vet ;S


lovisa emma, alltid lika söta! :)

bilden säger allt! nåt halsband han lånade av någon!


amanda alltid lika söt!

sandra sötis! :)


sandra amanda, minigolf proffsen!




amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jo :)

förlåt för sent svar men du får ditt svar nu! :D

2009-08-21 @ 16:45:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0