diskning!

hejsan allihopa! :D
idag vaknade vi vid sju eller nåt, så kommer sandra och tjatar att hon vill att man ska gå upp, för att hon va pigg! till slut fick hon upp oss! jobbigt som fan! aja, vi åt frukoast, och sen gick jag sandra till stranden, dom andra ville inte följa med, och becca skulle till stan. (trodde vi) men istället "lekte" hon kock i husvagnen och lagade mat, och så skickade hon ett sms när vi låg på stranden, "maten är klar här uppe i husvagen." lite mamma därja. ;) råkade somna på stranden i tio minuter med, det va hur härligt som helst och ligga där. så åt vi "mamma" beccas mat, mums på det! sen gick becca och vilade och jag och sandra ut och la oss i solen och stekte. Sen cyklade jag och sandra och lämnade hennes cykel i hennes stuga. så åkte hem och väckte becca, och sen gick vi och diskade! så sjukt jobbigt! typ ett ton disk!
skriver senare!
puss ;*





äckliiiiiiigt! jag sköljde disken, sandra torkade, becca diskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0