dålig uppdatering???? fredags

hej allihopa! :D
har haft fullt upp så har inte hunnit skriva, men ska skriva lite om vad jag har gjort nu i alla fall!
i fredags va jag i halmstad fortfarande ju, då va jag becca sandra på tylösand ungefär hela dagen! stekte i solen! sen efter det så  va det efter beach! jättekul! det va några som sjöng, duktiga va dom i alla fall! :)  sen efter det tog vi bussen till stan, så skulle vi ta bussen till hagön då, men vi missar den bussen, duktigt va? så vi gick hem, felix och gunnarsson mötte oss. sen va vi med dom, badade i havet. sen gick jag och sandra hem och duschade, och sen gick vi till felix och gunnarsson. sen sov jag hos sandra, mums på det!
ha det bra! pusssss hej! :)


fint? :O

myckkkeee folk

fint!

vi vet att vi är coooooola!

biffffffar vi vet!





after beach! sandra

duktiga va dom!


hehehe, påväh hem! jobbigt och gå!


båtar

sandra jag!

stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0