bredaryds marknad!

hej allihopa! :)
nu sitter jag hos johan och är med jonte johan esen, snart så kommer sandra med, hon har ju varit och tagit moppekörkort! hon klarade det! grattis till sandra! innan idag så va det bredarydsmarknad! woho! jag vaknade hos sandra, hon väckte mig vid åtta, kommer inte ihåg så mycket, men hon skulle på moppenkursen, så fortsatte jag sova hos henne ändå, kändes lite kul, menmen! så vaknade jag vid nio bara för sandra ringde och frågade efter johans nummer, för dom hittade inte vart moppekursen va! sen kunde jag knappt somna om, jag va så himla trött efter igår, vi gick hem vid halv två eller nåt. sen gjorde jag mig iordning, så gick jag till becca, som skulle ha nån dans uppvisning med några småungar, men dom dök inte upp! lite lågt! sen gick vi och kollade till karl hur han mådde! men sen gick vi på marknaden, så kom massa andra, jonte johan jc robin amela amanda linn carro issa ida, förlåt om jag glömde nån, sen gick vi lite med johanna elin lovisa. man träffar ju alltid lite annat folk med på denna dagen! :) tack alla för dagen!
puss hej! skriver ikväll med tror jag! ;*
GRATTIS TILL CARRO SOM FYLLDE ÅR IDAG MED! :D
hoppas du får en bra dag! :)


lovisa elin posar! sen nån tant?


träffade carro cissi milan bell amanda fille med :)



ida och agnes lillasyster!



jc med MIN dricka, men jag är ju så snäll att jag gav han den sen! :D


johan (tönten) louise (coolingen) igga mig på bilden! :S


amanda carro linn amela!


carro födelsedagsbarnet! sen amanda, eller kanin kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0