båstad!

heeeej! :)
sitter vid datan, har kollat på paradise hotel nyss, sjukt bra är det verkligen, som sagt, är beroende! fast har missat det lite nu när jag har varit i halmstad. hade bättre för mig än att sitta vid tv och glo. tänkte göra lite ansiktsmasker med elin, men hon har ju somnat! kom just tänka på rixfm båstad, bästa båstad. Det va verkligen hur kul som helst! saknar det verkligen! jag och amanda shakade loss. ;) här är lite bilder från det! :D




linn jag amanda

alla

jag



karl carro linn jc amanda


amanda sandra

linn jag amanda carro

amanda jag

amanda linn



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 02:09:03
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0