äkta kärlek!

chaaa chaaa! :)
idag kom magnus med melwin in på mitt rum och väckte mig, den lilla busungen! :D sen skulle alla ut och gå, tråkigt värre, men hade ändå inget bättre för mig, se blev det att vi plockade svamp, sååå kul verkligen! men jag hittade mest i alla fall! dukigt av mig! aja, sen så skulle jag och wille till bredaryd egentligen, men så fick jag inte det! fy va arg jag va! men sen så va jag och wille, jag gick hem till han, mysigt va det! :) hahahahah, så himla kul va det! hände en liten kul grej, hahhha! menmen :)
men sen cyklade vi hem till mig, vi skulle cykla en runda, men vi orkade inte riktigt, så va vi hos mig en stund, gjorde inte så mycket. nu sitter jag och kollar på 6an på lovligt byte eller vad den heter, ganska bra faktiskt! :)
aja, puss hej! ;*
tog inga bilder idag heller, dåligt jag vet!


fick bli en bild från halmstad med becca sandra, som man saknar sönder!
bästa tiden nånsin! vill tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0